23 Mart 2012 Cuma

Evren beni anladı ama yanlış anladı...

Uzun zamandır hiç bir şey yapmadan, tavana bakarak bir kaç gün geçirmenin hayalini kuruyordum. Yataktan çıkmadan, tamamen dinlenmek istiyordum.

Dileğim oldu. Şu anda ayağım alçıda, yürümek acı veriyor ve yatakta uzanıp tavana bakmaktan başka bir şey yapamıyorum.

Perşembe akşamı kaldırımda, gayet düz ayakkabılarımla yürürken nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde bileğimi burktum ve bağları koparttım.

En az 2-3 hafta alçıda kalacak ayağım ve baharın en güzel günlerini oturarak geçireceğim. Bursa seyahati ve haftasonu planları suya düştü.

Hayatımın saniyede değişebileceğini, sağlığın önemini ve bir şey dilerken son derece dikkatli olmamız gerektiğini bir daha anladım. Evren sesimizi duyuyor ama neresiyle duyduğu biraz karışık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder